Zie elkaar.
Wat ga je doen?
Je geeft leiding aan een team van cliëntconsulenten, gedragskundigen en medewerkers van de backoffice.
Je zorgt voor samenhang binnen het team en creëert de randvoorwaarden waarbinnen mensen hun werk goed én met plezier kunnen doen. Je richt je op de strategische koers, samenwerking en de positionering van het CSP binnen én buiten De Zijlen. Tegelijkertijd geef je teamleden de ruimte om inhoudelijke of operationele aandachtsgebieden op te pakken.
Je belangrijkste taken:
– Je stuurt het CSP-team aan en bent verantwoordelijk voor teamontwikkeling, HR-beleid en een goede onderlinge samenwerking.
– Je waarborgt de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening, met focus op passende plaatsingen en cliëntgerichtheid.
– Je bent aanspreekpunt voor complexe casuïstiek, indicaties, meerzorg en je participeert in regionale samenwerkingen en netwerken.
– Je ontwikkelt en implementeert beleid, en vertaalt landelijke ontwikkelingen naar werkbare procedures.
– Je werkt nauw samen met de managers zorg & dienstverlening, de manager behandel- en expertisenetwerk (BEN) en andere disciplines zoals HR en Planning & Control.
– Je stimuleert kennisdeling en borging van expertise binnen het team.
Waarom bij ons?
De Zijlen is volop in beweging. We werken vanuit vertrouwen, partnerschap en ruimte voor eigen regie. Je hebt een sleutelrol in het zichtbaar maken van deze kernwaarden in onze dienstverlening. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een professionele en lerende organisatie, met veel ruimte voor eigen initiatief, invloed en samenwerking.
Voor een kandidaat met visie, verbindingskracht en strategisch inzicht biedt deze functie de kans om écht impact te maken: op het team, de organisatie én de cliënten die wij ondersteunen.
Wat bieden we?
– Een vast contract voor 24-28 uur per week.
– Bruto maandsalaris tussen € 3.997,- en € 5.810,- op basis van 36 uur per week (FWG 60 cao Gehandicaptenzorg).
– Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken.
– Vier weken vakantie en ruim 1,5 week balansverlof (bij een volledig kalenderjaar) dat je bijvoorbeeld om kunt zetten in extra vrije uren of geld.
– Reiskostenvergoeding van € 0,16 per km tot 30 km enkele reis.
– Jaarlijks belastingvoordeel op aanschaf van een sportabonnement, fiets, laptop, telefoon en nog meer.
– Pensioenregeling via PFZW en verder kun je rekenen op vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering.
– Interessante trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
– Aantrekkelijke kortingen via Benefits at Work op onder andere mode, ontspanning en sport.
Wat vragen we?
Je bent een stevige, verbindende leidinggevende met gevoel voor mensen, processen en inhoud. Je schakelt moeiteloos tussen strategisch denken en dagelijkse praktijk, en weet koers te houden in een dynamische context.
Verder vragen we het volgende:
– Een afgeronde hbo- of wo-opleiding.
– Ruime leidinggevende ervaring, bij voorkeur in de (gehandicapten)zorg.
– Kennis van wet- en regelgeving, indicatiestelling, zorglogistiek en meerzorg
– Kennis van organisatieontwikkeling, verandermanagement en bedrijfsvoering
Bij indiensttreding is een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.
Enthousiast geworden?
Leuk! Reageren kan tot en met 28 juli 2025 via de sollicitatiebutton. De sollicitatiegesprekken zijn in de week van 11 augustus.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang in de procedure. Ben je al bij ons in dienst en heb je interesse? Dan kun je dit rechtstreeks kenbaar maken bij Eric Zwennis, raad van bestuur. Een sollicitatiebrief en cv zijn in dat geval niet nodig.
Eerst meer weten?
Wil je eerst meer weten of een verkennend gesprek voeren. Neem dan contact op met Eric Zwennis via telefoonnummer 06-20373510 Geen gehoor? Stuur dan gerust een berichtje via Whatsapp.
Vacature opslaan of delen












Meer informatie over werken bij De Zijlen?



Tina Boelens: 06-13178670
Maya de Bruyn: 06-53911500
Karolien de Lange: 06-53775045