Van maandag tot en vrijdag bereikbaar
Wat voor ondersteuning heb ik nodig? Wat kan De Zijlen doen en wat kan ik zelf? Wat kost het? Hoe moet ik deze ondersteuning regelen? Onze medewerkers van het Cliëntservicepunt staan iedere werkdag voor je klaar om jou verder te helpen en je vragen te beantwoorden. We kunnen je adviseren en begeleiden bij het vinden van de ondersteuning die jij nodig hebt en die bij jou past.
Wanneer kan ik contact opnemen met het Cliëntservicepunt van De Zijlen?
- Als je cliënt wilt worden bij De Zijlen
- Jouw naaste of kind ondersteuning nodig heeft;
- Je verwijzer of ketenpartner bent
De medewerkers van het Cliëntservicepunt
Cliëntconsulent Compaz
annet.vandenbosboers@dezijlen.nl
Cliëntconsulent Tolbert/Leek
richette.boonstra@dezijlen.nl
Cliëntconsulent Noordoost en Zuidoost Groningen
wim.oosterhuis@dezijlen.nl
Cliëntconsulent dagbesteding, Kinderdagcentra en logeren
tsjikke.eelkema@dezijlen.nl
Cliëntconsulent regio Westerkwartier en de stad Groningen
marianne.oostingawierenga@dezijlen.nl
Wil je bij De Zijlen wonen, werken of dagbesteding gebruiken? Of heb je ambulante ondersteuning nodig? Dan heb je een indicatie of beschikking nodig, een soort toegangsbewijs voor zorg. Dit kan een Wlz-indicatie, Jeugdwetbeschikking of Wmo-beschikking zijn.