Ga naar de inhoud

Klachtenprocedure voor medewerkers

Een medewerker is iemand die bij De Zijlen werkt. Dit kunnen vaste medewerkers zijn, maar ook invalkrachten, stagiaires of vrijwilligers. Heb je als medewerker een klacht of zit je ergens mee? Dan kun je altijd terecht bij de vertrouwenspersonen voor een luisterend oor en advies.

Wat is een klacht?
Een klacht is een uiting van onvrede of gekwetstheid. Bijvoorbeeld als je vindt dat je niet eerlijk bent behandeld, of als een situatie niet klopt met regels, afspraken, of gewoontes. Een klacht kan gaan over het werk, de organisatie, je werkomstandigheden, of hoe iemand zich gedraagt.

Wat kun je doen bij ontevredenheid of een klacht?
Heb je ergens last van of ben je ontevreden? De medewerkersvertrouwenspersonen zijn er om je te helpen. Je kunt bij hen terecht voor een gesprek, advies, of begeleiding.

Gezamenlijke klachtencommissie
Ben je niet tevreden over wat de gesprekken hebben opgeleverd, of wil je deze stappen overslaan? Dan kan je een formele klacht indienen bij de klachtencommissie voor medewerkers.

 

Medewerkersvertrouwenspersoon

 

 

Mieke van ’t Hoog

Interne vertrouwenspersoon
Telefoon 06-10019331
E-mail mieke.hoog@dezijlen.nl

 

Peta Twijnstra

Externe vertrouwenspersoon
Tel: 058 – 74 40 022
Mail: info@burovertrouwenspersonen.nl